Olen saanut Facebookin kautta paljon ystäväpyyntöjä sekä viestejä inboxiin.

 

Oletan, että ainakin jotkut kaveripyyntöjä lähettävät ihmiset haluaisivat jutella, kysellä ja kertoa ajatuksia kaudesta. Olen todella pahoillani, mutta haluan pitää Facebookin yksityisenä, enkä ainakaan tällä hetkellä lisää kaverilistaani muita kuin ihmisiä, jotka jostakin kautta todella tunnen tai edes jotain kautta tiedän. Kirjoitan Facebookiin usein aika henkilökohtaisiakin asioita, joita en halua ihan kaikkien ihmisten tietävän, se on minulle melkein kuin oma päiväkirja... Ei ihan, mutta lähestulkoon. Inboxiin en pysty vastaamaan, koska tämä mun "puhuva pää" tässä koneessa ei tällä hetkellä toimi niin, että vastaaminen olisi mahdollista. Toivon, että ymmärrätte tämän.

 

Jos teillä on kysymyksiä, haluatte jutella tai on mitä tahansa asiaa, niin muhun kyllä saa yhteyttä montaa eri kautta. Meiliä voi lähettää tuohon osoitteeseen, mikä täällä blogissakin näkyy. Joku on tehnyt mulle Facebookiin oman sivun, johon voi myös kirjoittaa, voin vastata sinnekin. Täällä blogissa on myös linkki vieraskirjaan, sinne voi laittaa viestiä... Ja jos joku kaipaa reaaliaikaista keskustelua, jota en tuolla naamakirjassa nyt voi toteuttaa, niin mut saa messengeriinkin lisätä jos siltä tuntuu [email protected]

 

Eli tapoja on monia. Kirjoitin tämän siksi, että tosiaan päivittäin tulee useita kaveripyyntöjä sekä joitakin viestejä on tullut Facebookiin, enkä sitä kautta oikein voi olla yhteydessä. Tiedän, että osa tämän kauden asukkaista on ottanut faneja Facebookin kaverilistaan, mutta on myös mun lisäksi joitakin muita, jotka eivät ole niin tehneet. Jokainen toimii eri tavoin, toisille Facebook on yksityisempi, toiset jakavat oman profiilinsa tuntemattomienkin kanssa. Ainakin juuri nyt pidän omani vain tutuilla, mutta koskaan ei voi tietää, jos mieli vaikka muuttuukin, en kuitenkaan usko että ihan lähiaikoina tulee sitä tapahtumaan. Vielä kerran, olen pahoillani tästä. Mutta yhteyttä voi onneksi pitää muutenkin. Eli jos jotain asiaa on, mitä tahansa, reilusti vaan kirjoittelemaan noihin jo aiemmin mainitsemiini paikkoihin :)

 

Vielä en ole saanut sellaista fiilistä, että kirjoittaisin kaudesta enemmän, mutta kerron pian tarkemmin tunnelmia. Ennen joulua kuitenkin yritän :) Nyt skumpan äärelle... ;)