Niinhän se on, että perässä mennään.

 

Mullehan oli tehty Facebookiin oma BB-Minna sivusto sillä aikaa kun olin talossa. Ainakin osa asukkaista, en tiedä kaikista kun en ole jokaisen sivua seurannut, ovat alkaneet ylläpitämään omaansa talosta tultuaan. Mietin jo aiemmin, että voisin itsekin haluta kirjoitella omaani, mutta annoin asian vain olla, lykkäsin sitä tuonemmaksi ja en saanut aikaiseksi kysellä siitä sen enempää.

 

Nyt kuitenkin jokin aika sitten laitoin viestin sivun seinälle ja pyysin ihan asiallisesti, voisinko mahdollisesti saada ylläpito-oikeuden päivitelläkseni sillointällöin sinne jotain.

 

Tällä viikolla Tanja ihmetteli mulle Facebookissa, ettei löydä sivua ollenkaan. Yritin itsekin etsiä, mutta ei näkynyt. Ylläpitäjä oli poistanut sen kokonaan. En tiedä miksi näin, mutta koko sivusta ei näkynyt vilaustakaan, sinne meni kaikki tykkäykset ja mieltä lämmittävät kommentit.

 

En antanut asian jäädä siihen, vaan perustin uuden. Joo, laitoin itselleni oman fanisivun pystyyn. Hahaha. Mietin hetken, onko siinä mitään järkeä. Mähän en tosiaan ole mikään kiinnostava henkilö, harva varmaan edes muistaa enää kuka olen enkä ollut mikään kamalan suosittu asukas alunperinkään. Ja nyt, kun kausi on jo takana päin ollut kauan aikaa, tuskin moniakaan enää mun jutut tai tekemiset enää edes kiinnostavat. Kaikesta huolimatta kuitenkin päätin pystyttää sivuston. Ihan vaan siitä syystä, koska muillakin on, en mä halua olla ainoa jolla ei enää ole minkäänlaista muistoa Facebookissa :) Tai käsittääkseni kaikilla muillakin on, ainakin suurimmalla osalla. On varmasti ihmisiä, jotka pitävät tätä typeryyden huipentumana kun mun talossaolosta on jo aikaa ainakin sata vuotta, mutta eipä sillä ole mitään väliä.

 

Että jos nyt joillakin on fiilis, että haluaa tykkäillä ja seurailla juttuja vielä lisääkin, niin se onnistuu osoitteessa

 

https://www.facebook.com/pages/BB-Minna/295492273853318

 

Eli sinne vaan, vielä mahtuu :)